מצב טיסה #34

  • ביום שישי הקרוב יראה אור אלבומה החדש של אנג’ל אולסן, My Woman. השבוע יצא הסינגל השלישי מתוכו והקליפ ל- Sister.

  • אלבום חדש לקרל ברומל, גיטריסט My Morning Jacket. השמעתי את שיר הנושא מתוכו, 4th of July, שהוא לטעמי השיר הכי יפה באלבום. אין גרסה מלאה של כל העשר דקות ברשת – תקשיבו לתכנית.

 

  • נראה שבשנים האחרונות גם אוסלו הופכת למוקד של פסיכדליה. את ההרכב Third Whale גיליתי ממש במקרה כשהסאונדקלאוד פשוט המשיך לנגן מוזיקה. ביולי הם הוציאו EP ראשון שאפשר להשיג בבנדקמפ ובתכנית שמענו את Take it Out שחותם אותו וגם את השעה הראשונה.

  • מולאטו אסטטקה חוזר להופעה אחת בארץ בפסטיבל ירושלים למוזיקה מקודשת וזה תירוץ טוב לחזור לשיתוף הפעולה המוצלח שלו עם ה- Heliocentrics מ- 2009. לנגן במצב נוזלי.

המוזיקאי, הדי.ג’י והמפיק Gaslamp Killer כמעט נהרג לפני שלוש בתאונת אופנוע שפצעה אותו קשה. חלק מאלבומו החדש Instrumentalepathy, שיראה אור באמצע ספטמבר, נכתב לאחר מכן בתהליך ההתאוששות ארוך כשהוא מרותק למיטה והגוף שלו מפוצץ במורפיום. הנה הסינגל הראשון מתוכו:

https://www.youtube.com/watch?v=NOk8iEv5HG0

  • אחרי שההופעה הקודמת שלהם בוטלה בגלל צוק איתן, ה-  Brian Jonestown Massacre חוזרים להופעה אחת (12 בספטמבר בבארבי). אלבום האולפן האחרון שלהם יצא ב- 2014 (אם לא מחשיבים את הפסקול ללא סרט שיצא בשנה שעברה) ולקראת סיבוב ההופעות הנוכחי הם הוציאו כסינגל את השיר Fingertips עם גרסה נוספת שלו בצרפתית.

  • יותר מחודשיים שהאלבום, Entranced Earth של הרכב הפסיכדליה מאריזונה, ה- Myrrors מחכה על המחשב. מסוג האלבומים שמותחים את הגבולות של הרדיו – קטע הנושא מתוכו הוא כמו הליכה ארוכה במדבר ללא מים. המונוטוניות עשויה להיות מטרידה בהתחלה אך אחרי כמה דקות פשוט הוא פשוט שואב אותך פנימה ומתחילים לשמוע עוד צלילים וגם לדמיין חלק מהם. בסוף מוצאים מים.

 

Tracklist:
1 . Easy Wind – Bill Callahan
2 . Sister – Angel Olsen
3 . It – Cass Mccombs
4 . 4th Of July – Carl Broemel
5 . Funny Thing She Said – Ryley Walker
6 . Turiya – Alice Coltrane
7 . Take It Out – Third Whale
8 . Masenqo – Mulatu & The Heliocentrics
9 . Mulatu – Mulatu & The Heliocentrics
10 . Residual Tingles – The Gaslamp Killer
11 . Bout Des Doigts – Brian Jonestown Massacre
12 . Entranced Earth – The Myrrors
13 . Beneath Fields – Heron Oblivion
14 . The Quiet At Night – Mary Lattimore
15 . Conch – Get The Blessing
16 . Dawn – The Greg Foat Group
17 . Ain’t Talkin’ – Bob Dylan

0 replies on “מצב טיסה #34”