מצב טיסה #28

השבוע בתכנית, בעיקר חומרים חדשים שהצטברו על השולחן וגם מחווה קטנה במלאת 25 שנה למותו של סרז’ גינסבורג.

  • אחרי שעתיים וחצי של פאט בון, שהיו ארוכות יותר מיציאת מצרים, לא הייתה ברירה אלא להתחיל בהילוך גבוה, עם החדש של דמיאן ג’וראדו, Visions Of Us On The Land שייצא רשמית ב- 18.3

  • קווין מורבי, איש להקת Woods בעברו לקראת אלבום חדש שיראה אור בקרוב (כן, בסמוך לאלבום החדש של Woods). יש לי חיבה מיוחדת למורבי, את אלבומו הקודם ,Harlem River אמנם גילית באיחור של שנה אבל התענגתי עליו במשך תקופה ארוכה. אם לשפוט על פי השיר החדש בלבד, נראה שהוא קצת התרחק מהמורים שלו ואחרי כמה טיולים בהרים מצא שביל משלו. ויש גם קליפ די מופרע.

  • אלבום חדש ושני להרכב הברזיאלי, Abayomy Afrobeat Orquestra. אפרוביט, מוזיקה ברזיאלית, ביטים ופאנק. שמענו מתוכו את Tony Relax שבו מתארח על התופים, טוני אלן הגדול.

  • נועה בביוף חגגה שנה לאלבומה השני Blue Bound, עם רימיקס חדש לסינגל הראשון מתוכו Friend. יואב בריל, שאחראי לעיבוד המקורי והמצוין של השיר באלבום, לקח אותו לטיול בגלקסיות רחוקות עם טויסט אלקטרוני שיושב נהדר עם השירה של נועה. ויש לכם עוד זמן להצטרף לתחרות הרימקסים לשיר. כל הערוצים פתוחים ואפשר להקשיב להם כאן וגם להוריד ולקרוא את על תנאי התחרות.

  • אחרי חצות ציינו 25 שנה למותו של סרז’ גינסבורג עם Melody מתוך Histoire de Melody Nelson ושני קטעים שכתב לסרטים: La Horse ו- Danger מפסקול הסרט “קנאביס” שבו הוא גם שיחק עם ג’יין בירקין. וגם קאבר מטורלל של The Ghost of a Saber Tooth Tiger, הרכבו של שון לנון ל- Comic Strip.

  • הרכב האפרו-ג’אז-פאנק (ועוד מלא ז’אנרים) ה- Heliocentrics הוציאו לאחרונה את האלבום From the Deep, שכולל קטעים ממעמקי הארכיון של הלהקה. אלבום שמציג את מגוון ההשפעות הרחב והמעניין של הלהקה מג’אז רוחני, לFאנק כבד, Library Music ופסיכדליה משנות השישים-שבעים. (אין לינק)
  • חברי הטריו האלקטרוני הגרמני, Nonkeen (שאחד מהם הוא נילס פרהם) יוצרים ביחד מוזיקה מגיל צעיר, אבל רק עכשיו, החליטו להוציא אלבום. השירים ב- The Gamble הוקלטו על טייפים של 4 ערוצים עם ציוד מיושן והלהקה סירבה לעשות חזרות והשתמשה בעיקר בטייקים ראשונים. (להאזנה)
  • הופעות קרובות: ההרכב הדני Sleep Party People יבקרו אותנו ב- 20 במרץ להופעה אחת בתמונע והזמרת הטורקיה הצעירה Gaye Su Akyol, תגיע לכאן במסגרת הפסטיבל Sound Ports שיתקיים במקביל באיסטנבול האהובה ובתל אביב. שמענו את Biliyorum (אני יודעת) מתוך אלבום הבכורה שלה, Dancing With Camel מ- 2014 שיש בו חיבור יפה בין מוזיקה טורקית מסורתית לרוק מערבי ולסאונד אפל.

  • חתמנו את התכנית עם Yonder Blue מתוך באלבום החדש של Tortoise. לא ממש התחברתי לכל האלבום. אבל השיר Yonder Blue, עם שירתה של ג’ורג’יה הבלי מיו לה טנגו, תפס אותי מיד.

טרקליסט מלא:
1 . Qachina – Damien Jurado
2 . Calvander – Mount Moriah
3 . Didn’t He Ramble – Glen Hansard
4 . Bend Beyond – Woods
5 . I Have Been To The Mountain – Kevin Morby
6 . Alive – Steve Mason
7 . Polaris – Yellow Moon Band
8 . Tony Relax – Abayomy Afrobeat Orquestra
9 . Friend – Noa Babayof
10 . Tomorrow Never Knows – 801
11 . Melody – Serge Gainsbourg
12 . La Horse – Serge Gainsbourg
13 . Danger – Serge Gainsbourg
14 . Comic Strip – The Ghost Of A Saber Tooth Tiger
15 . Starlet Road Filling Station Romance – The Polyversal Souls
16 . Dabri Shir – Nitai Hershkovits
17 . Outer Realms Pt.2 – The Heliocentrics
18 . I See The Moon – Sleep Party People
19 . Everyday Is A New Start – Sun Giltters
20 . Biliyorum – Gaye Su Akyol
21 . Saddest Continent On Earth – Nonkeen
22 . Saturno Contro – The Alps
23 . Yonder Blue – Tortoise

0 replies on “מצב טיסה #28”