טיסת בוקר #25

רגע לפני שיצאתי מהבית לא מצאתי את הכונן הנייד שאני מביא לתכניות ליתר ביטחון. יש עליו כמויות של מוזיקה שלא יביישו את הארכיון של קול ישראל וכל הדרך לאולפן ניסיתי לחשוב איפה שמתי אותו ומי הבר מזל שזכה בו. 10 דקות לפני השידור מצאתי אותו בתחתית התיק ונשמתי לרווחה. מומלץ לא לחפש דברים בחמש בבוקר. אחרי ההשכמה הקשה הזו, הנה התכנית להאזנה וכמה מהדברים החדשים שהשמעתי השבוע. האזנה טובה.

  • אלבום חדש למוזיקאי ול- DJ הדני, Peder שהיה חבר ב- Prunes שמקססו אמנים כמו הביסטי בויז, הרוטס ודי.ג’י ואדים ועוד. Come With Me Original שרואה אור היום נשמע קצת כמו פסקול לסרט אימה אבל לא קודר מדי ועם השפעות ג’אזיות. תודה לאליענה בן-דוד (אחת ששומעת) ששלחה את האלבום.

  • השבוע הקדשנו תכנית למוזיקאי האמריקאי ניל קאסל במצב טיסה ולכמה מההרכבים שלו. בין שיתופי הפעולה שלו הוא ליווה גם זמרת הפולק-רוק Lauren Barth. ההקלטות הללו אמנם מלפני שנתיים, אבל לפני שבועיים הן יצאו ב- E.P בבנדקמפ

  • זמר הקאנטרי, סטארגיל סימפסון בדרך אלבום שלישי ולאחרונה הוא חשף את הסינגל מתוכו – מחווה ל- In Bloom של נירוונה עם קליפ שביים מאט מורין. הביצוע הזה כמעט נגנז, לאחר שסימפסון גילה ברגע האחרון שהוא טעה בפזמון ובמקום לשיר – Don’t know what it means, when I say הוא שר You don’t know what it means to love someone.

  • אלבום חדש ושביעי ל- White Denim בליינאפ חדש לאחר ששניים מחבריו עזבו ללוות את לאון ברידג’ס. הכיוון ב- Stiff הוא פחות כבד ונוטה לרית’ם אנד בלוז, סול ובוגי ווגי ונשמע שהם פשוט נהנים ממה שקורה שם. השעה השנייה של התכנית נפתחה עם I’m The One – Big Big Fun כאן בביצוע לייב מלפני שבוע בחנות התקליטים Twist & Shout בדנבר.

  • בתחילת השנה ראה אור, Ceremonial, אלבומו השני של Anchorsong, שם הבמה של המוזיקאי היפני מסאקי יושידה. שילוב יפה של אלקטרוניקה עדינה והשפעות של מוזיקה אפריקאית – קחו פרפרים לבוקר.

  • אחמד מאלק היה מוזיקאי אלג’יראי שהלחין מוזיקה לעשרות סרטים, מופעים, וסדרות טלוויזיה. הוא היה המנצח של תזמורת הטלוויזיה האלג’יראית והשתתף באירועים בינלאומיים רבים עד למותו ב- 2008. הלייבל הגרמני, Habibi Funk Records הצליח לאתר את משפחתו ולשים את היד על כמה מהמאסטרים. בסוף החודש, יראה אור אלבום האוסף, Musique Original De Films. בינתיים תקשיבו לזה

  • היום רואה אור אלבומו השלישי של צ’ארלס ברדלי, המוזיקאי שהוציא את אלבום הבכורה שלו בגיל 62. במשך שנים הוא חי בעוני והופיע כאמן מחווה לג’יימס בראון עם פאה ולבוש שהעניקו לו את המראה של מלך הפאנק. בתחילת שנות ה- 2000 הליבל Daptone (שרון ג’ונס, אנטיבאלאס, The Budus Band) גילו אותו והחלו לעבוד איתו על מוזיקה מקורית. בתכנית השמענתי את Ain’t Gonna Give It Up. כאן תוכלו להאזין ל- Changes, שיר הנושא והמחווה שלו ל- Black Sabbath.

 Tracklist:
1 . Your Jewel – Michael Nau
2 . Don’t Hassle The Hoff – Peder
3 . Another Long Day – Safe Cube
4 . קחי לך – אמיתי וילק
5 . A Star For You – The Skiffle Players
6 . Hangman – Lauren Barth
7 . Doors Of Heaven – Lucinda Williams
8 . April’s Song – Real Estate
9 . In Bloom – Sturgill Simpson
10 . Low Light – The Soundcarriers
11 . Sparkle City – Shuggie Otis
12 . You – Bill Withers
13 . Im The One – White Denim
14 . Butterflies – Anchorsong
15 . Omar Gatlatou – Ahmed Malek
16 . Town And Country – Bibio
17 . Didn’t I – Darondo
18 . Chain Gang – Otis Redding
19 . Ain’t Gonna Give It Up – Charles Bradley
20 . 100 Days 100 Nights – Jones Sharon & Dap Kings
21 . Buddy’s Groove – Buddy Guy
22 . If I Could Only Be Sure – Nolan Porter
23 . Don’t Know What It Means – Tedeschi Trucks Band
24 . Tangled Up In Blue – Jerry Garcia Band

תגיות או לא להיות
, ,
0 replies on “טיסת בוקר #25”